martes, 30 de decembro de 2014

Recomendacións diante dos recargos



 +  =





Como ben sabedes, Correos con tal de aforrar cartos en man de obra fai o que sexa:
  • -          Deixar seccións sen cubrir varios días.
  • -          Recargar seccións.
  • -       Dar ordes para que o persoal de reparto de ordinaria leve envíos que non debería repartir: paquetería voluminosa, envíos urxentes, voto por correo…
O recargo da sección de reparto que nos asinaron, sobre todo despois dun redimensionamento,  ocasiona que realicémolo noso traballo nunha forma na  que non se respectan os dereitos dos usuarios e violando a nosa dignidade de traballadores/as.

Por iso dende a Xunta de Persoal e dende o Comité de Empresa de Correos de A Coruña aconsellámosvos que sigades as seguintes pautas de traballo no caso que non vos de tempo de realizar todo o traballo que vos manda o voso xefe/a:


1º Tede en conta cal é a prioridade da correspondencia, non ten a mesma prioridade unha carta que un impreso. Por iso é conveniente que primeiro “tiréde-la carta”,  e despois, en función da hora que sexa, “tiréde-lo impreso”.

2º Cando embarriedes a correspondencia certificada é conveniente que metades en SGIE tódolos envíos SEN EXCEPCIÓN e, en caso de que non vos dea tempo de realiza-la entrega de todos, fagades constar no sistema informático que non están entregados por “Falta de tempo”.

3º Cumprir escrupulosamente ca entrega de notificacións, en especial no relativo a que so se fará un segundo intento pero con 1 HORA DE DIFERENCIA en relación co primeiro (Unha vez pasadas 24 horas do primeiro intento e dentro das 72 horas laborábeis seguintes). E Poñendo a HORA REAL dos diferentes intentos de entrega.

4º Fai o traballo que poidas, pero faino ben e a un “paso” normal, seguindo o protocolo de seguridade e, no caso que non se poida, utiliza o sentido común. Se te equivocas a responsabilidade vas ter que asumila ti, ninguén che vai perdoar.

5º En caso de dúbidas demandar do voso/a Xefe/a respostas e comunicarlle todo tipo de incidencias que se poidan dar no reparto. Se ves que unha orde pode resultar irregulamentaria pídelle que a comunique por escrito ou oralmente diante de unha persoa da túa confianza.

6º No caso de detectar que che falta algo ou que directamente che rouben correspondencia, facer a denuncia diante da policía ademais da comunicación da incidencia á persoa responsable.

7º Cumpre cos teus horarios de entrada e saída e fai uso do teu dereito a descanso durante a túa xornada laboral dos vinte minutos. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario